29 Kasım 2012 Perşembe

Başlarken...




 Merhaba, ben Ahmet Torun. 1992 İstanbul doğumluyum. Çizerliğe abimin nefis çizimlerini kıskanarak başladım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki, doğuştan inanılmaz çizimler yapabilen bir dahi değilim. Sadece çizer olmayı istedim, çok istedim ve bunun için çalıştım. Sonunda çizimimle insanlara bir şeyler anlatacak seviyeye geldim. Çizgi romanı hep sevdim ve şimdi, hayal ve gerçeklerin insanlara en güzel şekilde aktarıldığı bu sanatla uğraşıyorum.

Çizerlik, tüm hayat boyunca çalışmayı gerektiren bir şey, dolayısıyla hiçbir çizer “Oldum.” diyemiyor. Ben de iyi bir çizer olduğumu düşünmüyorum, milyonlarca çizer arasında bir çizerim sadece. Bu blogu açma amacım ise deneyimlerimden ve okuduklarımdan öğrendiklerimi insanlarla paylaşmak. Dolayısıyla burada okuyacağınız her şey tamamen çizime karşı benim bakış açımı yansıtır. Yani “Böyle yapın, doğrusu budur.” demiyorum. “Ben böyle yapıyorum ve faydasını görüyorum, dolayısıyla siz de böyle yapabilirsiniz.” diyorum.

Bileğinize Kuvvet!

2 yorum: